Garantie producator/furnizor


Toate produsele FabianoSteel vin cu o garanție oficială gratuită a producătorului. Perioada de garanție poate varia în funcție de tipul de produs și este determinată de certificatul de garanție care este atașat fiecărui dispozitiv.

Suport tehnic post-garanție


Producătorul oferă, de asemenea, suport tehnic complet pe toată perioada post-garanție. Perioada post-garanție pentru un produs este determinată de durata de viață declarată a unui anumit dispozitiv. Durata de viață declarată este specificată în instrucțiuni, care sunt, de asemenea, atașate produselor. Service-ul/serviciul post-garanție al produselor se efectuează pe cheltuiala proprietarului produsului.

Cum se trimite o cerere de reparație/serviciu


În cazul unei defecțiuni a dispozitivului, sau pentru a obține sfaturi de specialitate, puteți depune o cerere la centrul de APEL de asistență tehnică sunând la 060224468.


. La depunerea unei cereri de reparare sau întreținere a produsului, este IMPORTANT să aveți la îndemână certificatul de garanție completat și chitanța de cumpărare de la vânzător, astfel încât operatorul să poată verifica împreună cu dvs. modelul, numărul de serie, data achiziției și locul achiziției. a produsului.

Înainte de a depune o cerere de reparare sau service a produsului, vă rugăm să citiți cu atenție condițiile de garanție ale produselor FabianoSteel, care sunt prezentate în certificatele de garanție ale producătorului.